اماکن آموزشی و نگهداری مجوز دار

معرفی  باشگاه سوارکاری امید زمان شهرستان لامرد

 

باشگاه سوارکاری امید زمان جهت رونق و پیشرفت دوست داران و علاقه مندان در عرصه اسب داری و سوارکاری این ورزش مفرح در شهرستان لامرد پس از انجام مراحل اداری استانی و کشوری با متراژی بیش 11000 مترمربع  و همچنین رعایت ملاک و معیارهای مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران موفق دریافت مجوز ساخت باشگاه و فعالیت هایی نظیر آموزش های تئوری و عملی سوارکار ، پانسیون اسب و برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف در این زمینه شده است.

این باشگاه در ورودی شهر لامرد ،اتوبان شهید نعیمی،روستای جوهری،قبل از منازل مسکونی روستایی سمت راست  واقع شده است که به دلیل نزدیکی به مرکز شهر امکان دسترسی راحت را برای علاقه مندان فراهم می سازد.باشگاه امید زمان با بهره مندی از اساتید مجرب آقا و خانم دارای کارت مربی گری و با سابقه تدریس در باشگاه های بزرگ در استان فارس سطح علمی و اطمینان خاطر را برای داوطلبان یادگیری در این رشته ورزشی بالا برده است.

لازم به ذکر است دراین باشگاه پتانسیل آموزش برای سن 5 سال به بالا برای آقایان و خانم ها و بدون در نظر گرفتن وزن سوارکار نهادینه شده است.این مکان  فرهنگی ورزشی  با فضاسازی مناسب و طبیعی امکان استفاده تفریحی خانواده های شاگردان تحت آموزش در طول مدت زمان یادگیری را فراهم کرده است.

سالن های پانسیون این مرکز نگهداری برای رفاه حال اسب ها در فصل تابستان به دلیل گرم و خشک بودن آب و هوای شهرستان لامرد به سیستم خنک کننده مجهز شده است و این سیستم طی سالهای قبل مورد آزمایش قرار گرفته شده و مفید واقع شدن این سیستم اطمینان کامل حاصل شده است

مانژهای تمرین و مانژ اجرا به صورت جداگانه طراحی و ساخت شده است و کف آنها نیز طبق استاندارها از ماسه های ساحل دریا استفاده شده است ، همچنین سیستم های روشنایی شب برای سوارکاری در اطراف مانژها تعبیه شده است

مهمان سرای باشگاه جهت پذیرایی از مهمان های مدعو در اختیار مالکان اسب ها ، سوارکاران و اساتید می باشد

مجهز بودن باشگاه امید زمان به تمامی وسایل سوارکاری، تنوع تجهیزات مورد نیاز سوارکار و تعرفه ثبت نام کلاس های سوارکاری طبق مصوبات فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران می باشد و میزان هزینه کرد مربوط به پانسیون اسب ها با توجه به خرید تغذیه های مورد نیاز این حیوان نجیب ارزش گذاری می شود. مناسب بودن قیمت کالاها نسبت به سایر فروشندگان راه را برای یادگیری و پیشرفت هموار نموده است.

تمامی دوره های آموزشی با نظارت مستقیم اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد و هیات سوارکاری استان فارس برگزار می شود و در پایان دوره گواهی های مرتبط با دوره های آموزشی برای هنروجویان موفق در آزمون پایان دوره صادر می گردد.

باشگاه امید زمان با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب جهت سوارکاری بیرون از مجموعه باشگاه امکان برگزاری گشت های هفتگی و تنوع در محیط های طبیعی برای سوارکاری شاگردان آموزش دیده فراهم می آورد.

هیئت سوارکاری شهرستان لامرد .طراحی شده توسط شرکت لامرد آی سی تی ( LAMERDICT.com )